Жаратылыстану-математикалық бағыт апталығы аясында 6 сыныпта «Көлдер» тақырыбында ашық география сабағы өтті.
Балалар қуана жұмысқа кірісті: қажетті ақпаратты өз бетінше тауып, іріктеп алды, жаңа білім мен практикалық дағдыларды өз бетінше алды; өз қызметінің нәтижелерін бағалады.
Сабақта бейнематериалды пайдалану зерттелетін материалдың көрнекі бейнесін күшейтуге ғана емес, сонымен бірге оны неғұрлым мағыналы игеруге ықпал етті.
Қазақстанның физикалық картасын пайдалана отырып, практикалық жұмысты орындау кезінде оқушылар көлдердің орналасқан жерін табу бойынша тапсырманы сәтті орындады, олар ағынды немесе ағынсыз, тұщы немесе тұзды екенін анықтады.
Әр оқушы үшін сәттілік жағдайы жасалды, бұл оқуға деген танымдық қызығушылықты сақтауға ықпал етті.
Сабақтың басындағы эмоционалды көңіл-күй, іс-әрекеттің өзгеруі сабақ барысында жайлы психологиялық атмосфераны қамтамасыз етті.