Оқыту үдерісінің басты элементі – сабақ. Кез келген сабақты жоспарланғанда бағыттаушы күші, дамудың түп қазығы болу ол мақсаты, себебі әрекет етуге, жұмыс істеуге мәжбүрлейді және сабақтағы қолданылатын әдістер мен тәсілдерді таңдай білу, оқушылардың ойлау қабілелеттерідаму үшін.
Сабақтың барлық кезеңдерінде мұғаліммен және білім алушылардың өзара арасында сұрақтарға негізделген диолог құрылалы. Бұл оқушыларға бәрін де ойлауға, мәтін түсінуге мәжбүрлейді, сабақта не болғанын. Балалар мәтінді сараптайды, талқылайды, ойлайды.
Оқушыларды бағалау критерийлік өтті, критерийлерді оқушылар өздері қиындықсыз шығара алды.
Сабақты бекіту кезеңінде өздігінен жұмыс өткізілді. Сабақтың мақсаты өз дегеніне жнтті.
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Қуанышева Тамара Ермекбайқызы