2020 жылдың 17-ші сәуір күні «Ақкөл ауданы, Урюпинка ауылындағы «Балабақша-мектеп-интернат» арнайы кешенінде» КММ (әрі карай – Арнайы кешен) Ақмола облысы бойынша тауарлардың және қызметтердің қауіпсіздігін және сапасын бақылау Департаментінің Ақкөл аудандық тауарлардың және қызметтердің қауіпсіздігін және сапасын бақылаудың басшысының талабының негізінде (№578 хат 2020 жылдың 16-шы сәуірінен) коронавирус індетінің COVID-19 таралып кетпеуін алдын-ала ескерту үшін оқушылармен және тәрбиеленушілердің, педагогтардың, басқа да қызметкерлердің өмірлерімен және денсаулықтарын сақтау мақсатында пандемия кезеңінде жұмысты карантин режімінде қашықтан білім беруді қолданумен (№57 бұйрық, 2020 ж.16.04.).
Жалпы білім берудің арнайы бағдарламаларымен оқыту үдерісі интеллектуалды бұзушылықтары бар 86 балалар үшін қашықтықтан оқыту режімін жүзеге асыруға мессенджерлерді қолдану (What's Upp, Telegram), бейне сабақтарды пайдаланумен:
9 оқушыларға – 06 сәуірден 22-ші;
77 оқушыларға – 17 сәуірден 22-ші мамыр 2020 ж.
Қашықтықтан оқыту үшін жұмысты ұйымдастыруға пайдаланатындар:
компьютерлер – 14 дана;
ноутбуктер – 19 дана;
планшеттер – 21 дана;
ұялы телефондар – 25 дана.
"ADSL/FTTx технологияларын пайдалану арқылы Біртұтас Интернет желісіне қосылуға мүмкіндік бар, осы жолмен бөлінген 4 мбт/сек (3 нүктесі қол жетімді).
Оқыту үдерісі оқу материалдарының әртүрлігін беруді қарастырған (ғимараттың қағаздай нұсқасы, пәндік материалдармен жұмыс, практикалық жаттығулар), қашықтықтан оқыту өте-мөте қызықты және әртүрлілігін жасауға әсер етеді, сонымен бірге оқушылардың психофизикалық денсаулықтарын осы кезеңдегі сақталуларын да.
Оқыту үдерісін ұйымдастыру тәртібі мына тәртіпке сай жүзеге асырылады «Пандемия кезеңінде коронавирусті індеттің таралып кетпеуін алдын-ала ескерту мақсатында орта білім беру ұйымдарында қашықтықтан білім беру технологияларының негізінде оқыту үдерісін ұйымдастыруға ұсынылатын әдістемелер».
Интеллектуалды бұзушылықтары бар білім алушылардың оқыту бағдарламаларын олардың ерекшеліктерін ескере отырып қабылдауға құрылады, қашақтықтан оқыту үлгісіндегі пайдаланатын барлық тәсілдер және оқыту әдістері.
Сабақтардың икемді кестесін құрастыру, оқыту жүктемесін қабылданған тәртіпке, оқу бағдармаларына және оқу жоспарларының жұмыстарына сәйкес болулары қажет. Оқу пәндері бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлардың түзетілу жұмыстары жүргізілген, одан бұрынғы алған білімдеріне демеу болу үшін оқытуды құрастыруға мүмкіндік беретін. Оқыту үдерісін ұйымдастырғанда, мынаған көңіл бөлінген, әрбір білім алушының потенциалына қажетті; алгоритм жасалып шығарылды, оның көмегімен оқушылар қашықтықтан оқыту жағдайларында тәрбиешінің көмегімен бағдарлауда өздері жұмыс істей алады. Іздестіру әрекеттерінде және танып білудің дамуына табандылық жасалады, белсенді материалдар пайдаланады, оқулықтарда және жұмыс дәптерлерінде ұсынылған.
Педагог-психилогпен, логопедпен денсаулықты жинақтауды ұйымдастырудың режімін ұсыныстары жасалған, коррекциялық-дамыту сабақтарының компоненттерін сақтауға (артикулляциялық жаттығулар, физминуттар, көзге арналған жаттығулар және т.б.) оқушылардың психосоматикалық денсаулықтарын ескере отырып, оқу тапсырмаларын, демалысты, қозғалыс белсінділіктерін орындауға арналған уақытты анықтаумен. Дене шынықтыру және ЛФК пәндерінің мұғалімдерімен сенсорлық кеңістіктерді, жұмсақ бөлмені пайдалануға ұсыныстар жасалып шығарылды. Спорт және тренажерлік залдарда физикалық жүктеменің мөлшері анықталған.
Толық көлемде кітапхананың кітап қоры пайдалануда. Кітапханашы оқушылармен кітаптардың сақталуына жауапкершілікті бейне сабақтарды пайдаланады, сыныптар бойынша оқырмандық мониторинтер өткізеді. Қашықтықтан оқыту уақытында міндетті түрде оқытылатын әдебиеттің тізімі анықталған.
Кәсіби-еңбекке баулуға оқыту және жалпы еңбекке дайындық тапсырмалары практикалық-бағдарлық сипаттар түрде өтеді, Арнайы кешеннің жағдайларында әрбір сыныпқа белгіленген уақытта үй қасындағы жер телімінде жұмыс жасауға жасалған кестеге сай өткізіледі (гүлзарлар, гүлбақтары, парниктер, бақшалар). Мекеменің персоналымен келіп-кетушілермен карантин режімінде байланыста болуға тыйым салудың талаптарын қатаң түрде сақтау.
Кері байланыс бейне есептердің көмегімен жүзеге асады, смартфондарды пайдаланумен, қашықтықтан оқыту режімінде оқушылардың оқыту тапсырмаларының табысты орындалуына және жүйелігіне мониторинг мақсатында .
Директордың оқу ісінің орынбасары педагогикалық ұжымның жұмысын үйлестіреді, ZOOM конференцияларын қолданумен. Берілген бейне байланыстардың құралдарымен пікірлерінің алмасулары өткізіледі, оқу бағдарламасының жүзеге асырылуына ұсынырған материалдар сарапталады, оқыту жұмысына түзетулер енгізіледі. Арнайы кешеннің әлеуметтік желілерінің парақтарында оқу-тәрбиелеу жұмысының жүзеге асырылу ақпараты орналастырады.